Зміни, що відбуваються сьогодні в суспільстві людей по всьому світу, кидають виклик тим, чиє завдання – підготувати дітей до сучасного життя, тобто нам вчителям та педагогам. Ми сьогодні, все частіше, визначаємо, що навчальний процес не є процесом підготовки школяра до життя, він не є «додатком» до нього - теорія освітнього процесу повинна відбивати теорію життя, тільки за таких умов освіта стає якісною. Нові інтерактивні технології навчання, виховання та розвитку учнів мають забезпечити не лише достатній рівень теоретичної та практичної підготовки учнів, а й методологічну переорієнтацію освіти на особистість, пріоритет соціально-мотиваційних чинників у процесі навчання, а також створювати умови для досягнення кожним учнем заданого рівня знань, навичок і умінь.
Творча діяльність учня є процесом «відкриття» знань, яка дає можливість глибше розібратися в теоретичному матеріалі, що вивчається на уроці, сприяє розвитку самостійності.
Навчання має сприяти формуванню таких ключових моментів, як уміння вчитися, активно діяти і цілеспрямовано використовувати інформаційно-комунікаційні технології.
Інформатична компетентність, що визначена програмовими вимогами складовою якісної освіти, є життєво необхідним компонентом особистості в процесі реалізації життєвих задумів в сучасному інформаційному суспільстві.
Комментариев нет:
Отправить комментарий