Мій досвід


Тема досвіду: Формування інформатичних учнівських компетенцій засобами інтерактивних технологій.


Провідна педагогічна  ідея: В практику педагогічної діяльності інтегрувати  активні, інтерактивні  методи  навчання учнів, завдяки яким можна створювати умови для формування в учнів інформатичної компетентності та  діяльних умінь в процесі  вивчення інформатики.


Наукова основа досвіду: Наукові основи інтерактивного навчання   О.  Пометун, ідеї сучасної соціалізації навчально-виховного процесу Т.М.Єрмакової, філософія освіти ХХІ століття  Гершунський Б.С. , психологічні особливості розвитку дитини Л.С. Виготського, провідні ідеї педагогів Н. Маслової, Т. Меркулової.

Актуальність досвіду: Інформатична компетентність, що  визначена  програмовими вимогами  складовою якісної освіти,  є життєво необхідним компонентом особистості  в процесі реалізації життєвих задумів  в сучасному інформаційному суспільстві.


Мета та завдання:  
  1. Поліпшення якості освітнього процесу і результату, його ефективності, шляхом внесення змін в систему  навчання учнів за рахунок  використання інтерактивних технологій навчання;
  2. Формування  вмінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в соціально-інформаційному просторі; 
  3. Набування учнями інформатичних  компетенцій; 
  4. Виявлення  і розвиток  здібностей і таланту в кожній дитині.